Diet and diabetes book pdf, Duciforradalom Táplálkozási e-book

Duciforradalom Táplálkozási e-book - PDF Ingyenes letöltés

Átírás 1 Duciforradalom Táplálkozási e-book Készítette: Kovács Klaudia 2 Szerzői jogok - duciforradalom e-könyv A Duciforradalom ingyenes ebook szerzője és tulajdonosa Kovács Klaudia a továbbiakban: Tulajdonos. A könyv használatával elfogadod az alábbi feltételeket és nyilatkozatokat. A könyvben található valamennyi szövegrész, tartalom, anyag, segédlet, excel tábla a Tulajdonos kizárólagos szellemi terméke, tulajdona, azok szerzői jogvédelem alatt állnak.

A Tulajdonos fenntart minden, a könyv bármely részeinek bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot, figyelemmel a nemzetközi és magyar jogszabályi rendelkezésekre.

A Tulajdonos előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos diet and diabetes book pdf könyv egészének vagy részeinek szöveg, grafika, fotó, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program, fizikai, online segédlet stb. A program teljes egészében szerzői jogvédelem alatt áll, azokból bármely részt kivágni, a megcsonkított részt pedig a csoporton kívüli nyilvánossághoz bármely módon újra közvetíteni TILOS.

TILOS továbbá a Tulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül a tartalmát vagy a tartalom bármely részét technikai művelet segítségével nyilvánossághoz újra közvetíteni. Diabetes mellitus 2 típusú kezelés vélemény jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. A Tulajdonos követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését, diet and diabetes book pdf az Általános Szerződési Feltételek taglalnak.

Mindennemű a szerző által megosztott elektronikus könyv szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása kizárólag a Tulajdonos előzetes és kifejezett írásos hozzájárulásával lehetséges.

A Tulajdonos a könyv használata során tudomására jutott személyes adatot a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló évi LXIII. Amennyiben bármely személyes adatodat eljuttatod, azzal hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy azt a könyv szerzője - az ügylet jellege által meghatározott célból és ideig - nyilvántartsa és kezelje.

A könyv Tulajdonosa igyekszik a lehető legpontosabb információkat szolgáltatni.

diet and diabetes book pdf

Az információk esetleges félreértéséből, vagy a helytelen következtetések levonásából eredő esetleges károkért a Tulajdonos nem vállalja a felelősséget. A Tulajdonos a program használatából eredő károkért mindennemű felelősségét kizárja.

Minden egyéb kérdésben az Általános Szerződési Feltételek tartalma és hivatkozásai az irányadók. Köszönöm, hogy munkámat tiszteletben tartod. Legyen legalább annyi örömed az olvasásban, mint amennyi nekem volt az elkészítésében.

Ezt az e-book-ot azért olvasod, mert a duciforradalom csoport tagja vagy és fontos számodra minél több információt szerezni arról, hogyan tudod hosszú távon megvalósítani céljaidat a testsúlyreformodban. Ebben a könyvben azokat a fókuszokat ollóztam össze, amelyeket legfontosabbnak tartok az életmódváltás terén. Fontos, hogy amennyiben belevágsz, egyeztess orvosoddal és tárd fel az esetleges nehezítő körülményeidet egészséged szempontjából. Ajánlom figyelmedbe a duciforradalom endokrinológus, belgyógyász, homeopátiás, háziorvos doktornő munkásságát.

Készséggel áll segítségedre. Elérhetőségeit az e-book végén találod. A fogyás 3 pillérre alapozva valósítható meg: táplálkozás, sport, mentális jóllét. Ebben a könyvben a táplálkozás alapvető tudnivalóit fogod olvasni. A testsúlyreform összetett folyamatának megértéséhez pár alapfogalmat tisztáznunk kell.

Így lássunk is neki, tekintsük át, hogyan működik a testsúly szabályozása. A felépítő anyagcserében összetettebb anyagok jönnek létre egyszerűbbekből, aminek az a célja, hogy a szervezet sejteket építsen vagy javítson.

A lebontó anyagcserefolyamatokban az egyszerű anyagok lebomlanak, hogy energiát biztosítsanak a szervezet számára. Az energiát a táplálékból nyerjük, erre más mód nincs.

Részlet lejátszása 17,50 USD 14,95 USD — Hangoskönyv A bold new plant-based plan that challenges popular keto and paleo diets, from an award-winning gastroenterologist. The benefits of restrictive diets like paleo and keto have been touted for more than a decade, but as renowned gastroenterologist Dr. Will Bulsiewicz, or "Dr. B," illuminates in this groundbreaking audiobook, the explosion of studies on the microbiome makes it abundantly clear that elimination diets are in fact hazardous to our health.

Ezt az energiát arra használja fel a testünk, hogy a sejtek életfunkciói és a test működése fenntarthatóak legyenek. Még alvás során vagy fekvő állapotban is szükség van energiára ahhoz, hogy a szívünk dobogjon, a légzés folyamatos legyen, a testhőmérséklet normál tartományban maradjon. Energiaellátási probléma kialakulhat többlet energia bevitelével vagy a szükségesnél kevesebb energia bevitelével is.

Vagyis akár többet eszünk, mint szükséges, akár kevesebb ételt veszünk magunkhoz, mint kellene, mindkét esetben energiaellátási zavar lép fel.

Bármi, amiből energiát tudunk nyerni, az csak táplálékból származhat.

diet and diabetes book pdf

Miből nyerhetünk energiát? Ez pedig a zsírraktárazás irányába tolja a szervezetet. A túlélő program növeli és egyben védi is a zsírraktárakat. Az egészséges táplálkozás egészségesen működő anyagcserével valósítható meg. Egészségtelen étel nincs, csak egészségtelen táplálkozási rendszer van.

Amikor ételt eszel, akkor kalóriát, szénhidrátot, fehérjétek, zsírokat viszel be a szervezetedbe. Ha mozogsz, akkor kalóriát égetsz el jó esetben a zsírraktárakat ürítve. A szervezetünket felépítő és lebontó biokémiai folyamatok összességét jelentő anyagcserénk vészhelyzetben lelassul és a zsírraktározás irányába tolja a szervezetet. Amikor az anyagcsere lassulás bekövetkezik és a túlélő 6 3 üzemmód aktív, megbízhatatlanná válik az éhségérzetünk. Ez kettő végletbe csap át: vagy állandóan éhes vagy, ellenkező esetben soha nem érzed magad éhesnek.

Összkilóban ugyan azt látod, hogy fogysz, akár iszonyat mennyiségű, több tíz kilós fogyást is produkálhatsz látszat fogyás címén, mindeközben viszont diabetes és arany diet and diabetes book pdf az, hogy a zsírtömeged az sajnos nőni diet and diabetes book pdf.

Rajtad múlik, hogy a genetikára hivatkozva diabétesz kezelésében olaszország az egészségedért vagy pedig rossz táplálkozási beidegződésekkel belekergeted Önmagad az elhízás csapdájába. Ha betegséggel küzdesz pld: IR, pajzsmirigyazok orvos által történő kezelése vagy a helyes táplálkozás beiktatásával nehezítő körülményként kikerül a listádról.

Azt, hogy mennyit kell enned, az alapanyagcseréd és tényleges energiaszinted határozza meg. Egyes emberek nagyon keveset esznek sajnos, mert úgy vélik, hogy a tápanyagmegvonás hoz számukra elmozdulást a súlyvesztés reményében.

Emiatt viszont a már említett túlélő program üzemmódba áll, megkezdődik a szervezet raktározása. Mások viszont túl sokat esznek, a tényleges energiaszükségletük akár többszörösét. A nyugalmi anyagcsere segít megállapítani azt súlyunk, magasságunk, életkorunk szempontjából, hogy a létfenntartáshoz szükséges funkciók ellátáshoz mekkora tápanyagbevitel szükséges számunkra.

Nagyon kevés olyan nő van, akinek alatti ez az érték, férfiak esetében ez Az kalóriás étrendek a túlélési funkciót rögvest üzembe helyezik és komoly sejtkárosodást érhetünk el a sejtek éhezése következtében.

Az alapanyagcserénk a túlsúllyal nő. Ennek az az oka, hogy egy elhízott, zsírraktáraktól telítődött szervezet számára sokkal nagyobb többlet energia szükséges ahhoz, hogy a szívünk dobogjon, a keringésünk és tüdőnk működjön.

Nincs két egyforma ember, akinek pont ugyanannyit, ugyanúgy kell ennie. Korábban vakon hittem az tömegekre szabott sablon diétákban kalória, sok fehérje, saláta, kevés szénhidrát. Én magam is mindig arra törekedtem, hogy minél kevesebb kalóriát vigyek be, azt lehető legalacsonyabb szénhidrát szinttel tegyem, mert ez fog segíteni a nagy súlycsökkenésben.

Fogyásom elején én is közötti kalóriás étrendet kezdtem.

Bölcs étrend - Keith Scott-Mumby Letöltés (.pdf, eBook, ePUB)

Az első hónapokban professzionális szinten űztem a látszatfogyást, aztán egy ponton a fogyás megrekedt és egy hetes időszakban pislogva kerestem a kiutat benne ragadva a zsírbörtönben. Se előre, se hátra nem történt elmozdulás.

Mindent újra kellett értelmeznem. Mit rontok el? Miért nem működik? Ha eddig ment, most miért nem? A válaszokat a tudomány megadta számomra és utam felénél megkezdtem a valós fogyás folyamatát. Az kalóriás étrend egy kg közötti súllyal rendelkező lány számára koplalásnak számít, drasztikus energiamegvonás, amely az alapfunkciók ellátására sem elegendő. Nem beszélve arról, hogy a rendszeres sport még inkább ijesztően megnöveli a tényleges energiaszükségletet.

Duciforradalom Táplálkozási e-book

Ezáltal egy a sejtjeimet éheztető fogyókúrával éltem hónapokon át, az anyagcserém lassulása megakadályozta, hogy a zsírraktárak ürüljenek, és bármilyen étel elfogyasztása raktározási üzemmódban indult útnak az emésztőrendszerben. Ezt megspékeltem rendszeres éhgyomros kardió mozgással, amivel olyan szélsőséges sokknak tettem ki az amúgy is éhhalál határán mozgó szervezetemet, hogy magával értetődő lett volna a feladás rövid időn belül.

A szervezetünk önműködő mechanizmusaival szemben nem tudjuk felvenni a harcot, alul maradunk minden küzdelemben, ahol okosabbak szeretnénk lenni a csodálatos emberi testnél. Hol van tehát az igazság a kalóriafogyasztással kapcsolatosan?

A nyugalmi anyagcsere és a tényleges energiaszükséglet között helyezkedik el az érték, amely zsírbontó üzemmódba állítja túlsúlytól szenvedő testünket, de nem a kalória pontos értéke a meghatározó, hanem annak makrózott összetétele.

És a kettő érték között ingáztatva érjük el az anyagcsere edzésben tartását. Ez a hormon a zsírégető hormon, és nem lesz aktív akkor, ha az étkezésünk túl gyakori vagy túl ritka. Ez a zsírraktározáskor aktív. Ha tehát a gyakoriságunk nem megfelelő, akkor a fogyásunk megbukik.

Plant Iron Is Better Than Meat Iron

Erre az egy étkezési hibára igaz az, hogy amennyiben ez rendben zajlik, akkor a többi hiba ellenére nagyobb az esélyünk a fogyásra más hibák elkövetése esetén is. Átlag ébren töltött órák száma szerint kell figyelembe vennünk a óránkénti étkezési gyakoriságot.

A folyamatos evéssel arra kényszerítjük a szervezetet, hogy folyamatosan inzulint termeljen, a hasnyálmirigyet nem hagyjuk pihenni. Túl sok tápanyagot kell megemészteni. Állandóan dolgozik a gyomor, az epe, a vékonybél. Hangsúlyozom, duci testről beszélünk, fogyni vágyókról, akiknek rendkívül fontos a rendszeres energiabevitel.

Aki haladó, már elérte célját és rendszeresen sportol, ott egyénileg változtatható az egész rendszer. Minden, amiben kalória található, legyen az egy kávé vagy cukros üdítő vagy kalóriát tartalmazó 11 8 édesítőszeres üdítő is, inzulinválaszt vált ki.

Ez miért nem jó? Az előbbiek során kifejtettem, hogy a túl gyakori étkezés nem aktivizálja a hormonszenzitív lipázt, azaz a diet and diabetes book pdf mechanizmus nem kapcsol be. Gyakorta fordul elő, hogy betartja valaki a óránkénti étkezést, de az étkezések között eltelt időben megiszik egy pohár kólát vagy szörpöt, bekap egy szőlőszemet, egy nyalókát, egy darab sajtot, stb. Ezzel pont azt érjük el, hogy az inzulintermelést folyamatosan előidézzük és túl gyakori étkezést produkálunk.

Hányszor kell ennünk? Hamarosan részletezem. Azóta tanulmányaim és személyes tapasztalatom okán bővült a látásmódom és bár a szénhidrát továbbra sem ellenség, megfelelően beépítve kevesebbel is tökéletes fogyás érhető el. Megfelelő szénhidrát a zöldség, a gyümölcs, a jó minőségű gabona. Míg kerülendő szénhidrát a finomított liszt, hozzáadott cukor és adalékanyagokkal, ízfokozókkal dúsított, feldolgozott élelmiszerek halmaza.

A fehérjék tekintetében különös jelentősége van a hüvelyes zöldségek fehérjékhez történő sorolásában, illetve egyes fehérje források zsírként értendő csoportosításában.

Nagyon nagy szerepet tulajdonítok a szénhidrátok ingáztatásának. Az életmód programosaim úgy kapnak ötlettárat az cukor cukorbetegség kezelési jelentés, hogy számukra észrevétlenül érvényesül a szénhidrát ingáztatás. Pontosan emiatt vezettem ki én is az életemből azt, hogy kötelezően 5-ször kell étkezni és mindig pontosan ugyanannyit. Hogyan néz ki tehát egy helyes életmódváltás menütervezése?

Ki kell számolni az alapanyagcserénket és a tényleges energiaszintünket. Alapanyagcsere alatt SOHA diet and diet and diabetes book pdf book pdf együnk és kerüljük a túlzott táplálékfelvitelt is, azaz a tényleges energiaszint fölé sem mehetünk. A kettő között óriási terünk van, soha nem lehet ezáltal unalmas az étkezésünk. Nem kell ragaszkodnunk a napi szori étkezéshez, kivéve, ha erre egészségügyi indok is van. Mindenkinek úgy kell kialakítania az étkezési tervét, 13 10 hogy az életvitelébe illeszkedjen.

Vagyis ne az étkezések határozzák meg a napunkat, hanem az aktuális napunkba illesszük be az étkezést.

Ha valaki 3-szor tud enni egy nap, akkor egyen 3-szor. Ha reggel edzeni megyünk, nem kötelező egy kalóriás reggeli, lehet egy fehérje turmix is. Igazodnia kell életünkhöz az evésnek. Sokaknál ideális az 5 étkezés, de ahol elég 3 is, ott nem kell terhelni a szervezetet kajálással. Ducik esetében orvosi felügyelet nélkül testsúlyuk inzulinrezisztencia gyógyítása hormonális állapotuk miatt az időszakos böjtölés korai.

Sokan esküsznek rá, ma már nem ellenzem, kivéve, ha jelentős a túlsúlya valakinek. Ebben az esetben ugyanis szinte biztosan van valamilyen hormonális eltérés, amely miatt félő az, hogy csökken a koncentrációs képesség és éhségroham is ránk törhet, illetve a vélelmezhető inzulin kilengések, cukor értékek miatt ez veszélyes lehet orvosi kontroll nélkül. Emiatt kiemelten fókuszban ajánlom a óránkénti evést és orvosi szakvéleményt erről. Amennyiben valaki 3-szor tud enni egy nap, tartsa be azt a szabályt, hogy 4 óránként falatozzon.

Duciforradalom Táplálkozási e-book - PDF Ingyenes letöltés

Amennyiben valaki 4-szer tud enni, akkor már lehet akár óránként is elfogyasztani az ételeket. Pld: óra. Ha valaki 5-ször szeretne enni, akkor sokkal jobban széthúzható a skála, óránként is ehetünk. Pld óra. Ne együnk gyakrabban, mint 2 óra, de ne együnk ritkábban, mint 4 óra. Továbbra is hangsúly: túlsúlyos testről beszélünk, ezért figyeljünk oda.

Mesterséges édesítőszereket lehető legtöbb esetben kerüljük el, értelemszerűen bizonyos helyzetekben ez nehéz. De minimalizáljuk.

diet and diabetes book pdf

Ami sokkal jobb: stevia, eritrit, xilit, almacukor. Aki nem érez allergén hatást fogyasztásuk esetén, nem kell kizárja az étrendből. Figyelni kell a testet. Intolerancia esetén viszont fontos ennek betartása, mert a bélflóra állapotát negatívan befolyásolja a nem kezelt intolerancia. Sokaknál nincs kimutatva, de érzékenyek rá. Gyakori, hogy a tejjel keresztreakcióba lép. Én magam igyekszem sokszor olyan liszteket használni, amelyekben nincs, pld.

Szafi, stb. Azt hittem van. Itt fontos kiemelnem azt, hogy a kövér emberek esetében gyakran keverendő össze az intolerancia azzal, hogy a bélflóra állapota silány. Jelentős fogyás esetén a tünetek nálam is megszűntek. Mindenképp ki kell vizsgáltatni, ha van vélelem az allergiára. Tudjuk, mit kell ennünk, így osszuk el megfelelő adagokra a napi szükséges mennyiséget.

Ez egy duci testnek kiváló arra, hogy visszafogja a korábban túlzó szénhidrát fogyasztást, de mégse koplaljon és figyeljen oda a megfelelő fehérje és zsír bevitelére is. Ha valakinek pld kalória az alapanyagcseréje és kalória a tényleges energiaigénye, akkor a kettő között kell ennie ahhoz, hogy fogyjon.

Lásd még